karlssonsponnyn

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Klubbjacka -vs- Kavaj

Av Gabriella Karlsson - 27 augusti 2011 19:30

    

                         Vad tycker jag?               


Jag har haft lite svårt för att välja vad jag skulle ha på tävling.

Men NU vet jag! I dressyren har man självklart kavaj, och på fälttävlan klubbjacka.

Men i hoppningen? Alla har ju olika, och så är det!

Detta är min åsikt, så klaga inte om du tycker helt tvärt om.


Vid klubbtävlingar eller clear rounder hade jag haft klubbjacka, skitsnyggt!

Och på lite större tävlingar hade jag haft kavaj:)


Kingsland jackan är ett exempel på modellen på en "klubbjacka".

Kavajen är från Hööks.

 

Gabriella Karlsson


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Karlsson - 1 september 2011 20:48

Nu är det www.karlssonsponnyn.BLOGG.se som gäller!   Gabriella Karlsson ...

Av Gabriella Karlsson - 30 augusti 2011 20:29

Lämnar snart bloggplatsen och går över till "blogg.se". Mycket enklare med bloggplatsen har jag märkt...Fattar typ inget på blogg.se xdd men jag lär mig! Är inte så uppdaterbar på denna bloggen just nu, måste fixa med den nya! ciiao   Gabriella...

Av Gabriella Karlsson - 29 augusti 2011 21:03

NU sitter jag hemma igen! Vilken dag... Go träning vare också! Funderar starkt på att byta till blogg.se...   Gabriella Karlsson   ...

Av Gabriella Karlsson - 29 augusti 2011 13:59

Ska skynda mig till bussen nu, ska träna med Lindome idag! Så skulle åka hem till Moa först, men hon e hos Emma;) Så drar till Emma nu! Bloggar massa ikväll!   Gabriella Karlsson ...

Av Gabriella Karlsson - 28 augusti 2011 19:15

Ponnisarna i stallet! 2 av 3 ;)   Kastanj som jag red för några år sen :D   Benjamin som "Nora" red & Becca! :D Gabriella Karlsson   ...

Om mig & Amigo


Jag heter Gabriella och är en tjej på 13år som bor inom Göteborg. Jag har en egen ponny som bloggen handlar om "Mr Amigo"! Han är fyra år & korsning mellan Connemara/Arab.
Följ bloggen om min & hans vardag tillsammans.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Andra bloggar!

 

  

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards