karlssonsponnyn

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Tidsfördrift

Av Gabriella Karlsson - 1 augusti 2011 20:56

Kollar runt på lite bloggar, hittade ett lítet roligt test!:)

Endast tidsfördrift.


ETT HÄSTTEST! 

[x] Du har ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd
[x] Du har ridit en hel svart häst/ponny
[x] Du har ridit en fjording
[x] Du har ridit en shettis
[x] Du har ridit en travare
[x] Du har hoppat högre än 50 cm
[ ] Du rider mest dressyr
[x] Du använder alltid hjälm när du rider
[x] Du kan stallreglerna
[x] Du har en egen häst
[x] Du är i stallet mer än en gång i veckan
[x] Du har en speciell favorithäst/ponny
[x] Du rider mer än en gång i veckan
[x] Du har kompisar i stallet [inte just nu då när Amigo står]
[/] Du läser hästböcker
[ ] Du skriver häst-sagor i skolan
[x] Du bor nära ett eller flera stall
[ ] Du går på ridskola
[x] Du har ridit ute i skogen på en häst
[x] Du har ridit ute i skogen på en ponny
[/] Du brukar rida i ett ridhus eller paddock
[/] Du har haft sommarhäst
[ ] Du har ridit mer än 3 år på ridskola
[x] Du har mer än 5 rosetter
[x] Du tycker om att hoppa
[x] Du tycker om att rida dressyr
[ ] Du och din familj bor på en hästgård
[ ] Du har ridit in en häst/ponny
[x] Du har träffat ett föl som är mindre än tre veckor gammal
[x] Du brukar vara i stallet mer än en timme

Hästen är:
(/) Lat
(/) pigg
( ) Het
( ) Barfota
(x) Skodd
(x) Egen häst
( ) Foderhäst
( ) Medryttarhäst
( ) Sköthäst


Ras:
( ) Halvblod
( ) Fullblod
( ) Kallblod
( ) Varmblod
(x) Ponny


Höjd:
( ) 0-120 cm i mankhöjd
( ) 121-140 cm i mankhöjd
(x) 141 - 150 cm i mankhöjd
( ) 151 - 160 cm i mankhöjd
( ) 161 - 175 cm i mankhöjd
( ) 175 cm +


Kön:
( ) Sto
( ) Hingst
(x) Valack


Inriktning:
( ) Dressyr
(x) Hoppning
( ) Fälttävlan 
( ) Western
( ) Akademiskt
( ) Barock
( ) Distans
(/) Trav
( ) Körhäst
( ) Övrigt


Ålder:
( ) 0-2 år
(x) 3-5 år
( ) 6-10 år 
( ) 11-15 år
( ) 16-20 år
( ) 21-25 år
( ) 26-30 år
( ) 31 +


Beteende:
( ) Bockar
( ) Stegrar
(x) Alla fyra ben i marken
( ) Kickar
 


Har du häst/ponny:
Ja


Namn:
Mr Amigo


Mankhöjd:
ca 146 (växer 1-2cm till)


Gabriella Karlsson  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Karlsson - 1 september 2011 20:48

Nu är det www.karlssonsponnyn.BLOGG.se som gäller!   Gabriella Karlsson ...

Av Gabriella Karlsson - 30 augusti 2011 20:29

Lämnar snart bloggplatsen och går över till "blogg.se". Mycket enklare med bloggplatsen har jag märkt...Fattar typ inget på blogg.se xdd men jag lär mig! Är inte så uppdaterbar på denna bloggen just nu, måste fixa med den nya! ciiao   Gabriella...

Av Gabriella Karlsson - 29 augusti 2011 21:03

NU sitter jag hemma igen! Vilken dag... Go träning vare också! Funderar starkt på att byta till blogg.se...   Gabriella Karlsson   ...

Av Gabriella Karlsson - 29 augusti 2011 13:59

Ska skynda mig till bussen nu, ska träna med Lindome idag! Så skulle åka hem till Moa först, men hon e hos Emma;) Så drar till Emma nu! Bloggar massa ikväll!   Gabriella Karlsson ...

Av Gabriella Karlsson - 28 augusti 2011 19:15

Ponnisarna i stallet! 2 av 3 ;)   Kastanj som jag red för några år sen :D   Benjamin som "Nora" red & Becca! :D Gabriella Karlsson   ...

Om mig & Amigo


Jag heter Gabriella och är en tjej på 13år som bor inom Göteborg. Jag har en egen ponny som bloggen handlar om "Mr Amigo"! Han är fyra år & korsning mellan Connemara/Arab.
Följ bloggen om min & hans vardag tillsammans.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Andra bloggar!

 

  

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards