karlssonsponnyn

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

mina djur!

Av Gabriella Karlsson - 2 augusti 2011 21:18

Jag har mer djur än bara Amigo;) 2katter & 1hund!:)


Challe

Challe är igentligen min brors hund, men min bror är borta ganska mycket

så det brukar bli så att vi passar han oså:) Jag och Challe har stått varann

väldigt nära genom åren! Han är född 2007 och är lika gammal som Amigo:)

Här kommer massa bilder!


Challe som valp:)

  

2,5-4år:)

  

                 Hihi avslutar med en rolig sida av denna hund;) Han älskar att åka bil!


Oboy

Oboy är en av våra 2katter:) Har ingenaning om hur gammal han är(har glömt) Men kan gissa på ca6år eller ngt:) Han är nog den snällaste och mysigaste katt

jag någonsin träffat!


Kattunge!

  Vuxen:)

  


Och sen har vi Tarzan! Det är äldsta katten:) Han är kanske 7-8 eller något?:)

hihi är inte så bra på katternas ålder;) Tarzan är den lite mer agresiva katten, men hur mysig som helst när han e på humör!


Detta var verkligen den ända bilden jag hittade på tarzan.

Varför den texten står där är för att när jag tog bilden var han väldigt sjuk och

kanske inte skulle klara sig:( Men han hade änglavakt!

ett tag sen iaf:)

  


Vi hade även en tredje katt för 2-3 månader sen... Men han är helt försvunnen:( Och vi hade även en räv i skogen då han försvann... men jag vågar inte tänka tanken, hoppas han har gått vilse, men hittar tillbaks! Pepsi heter han & är kanske 3-4år?  


Gabriella Karlsson  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Karlsson - 1 september 2011 20:48

Nu är det www.karlssonsponnyn.BLOGG.se som gäller!   Gabriella Karlsson ...

Av Gabriella Karlsson - 30 augusti 2011 20:29

Lämnar snart bloggplatsen och går över till "blogg.se". Mycket enklare med bloggplatsen har jag märkt...Fattar typ inget på blogg.se xdd men jag lär mig! Är inte så uppdaterbar på denna bloggen just nu, måste fixa med den nya! ciiao   Gabriella...

Av Gabriella Karlsson - 29 augusti 2011 21:03

NU sitter jag hemma igen! Vilken dag... Go träning vare också! Funderar starkt på att byta till blogg.se...   Gabriella Karlsson   ...

Av Gabriella Karlsson - 29 augusti 2011 13:59

Ska skynda mig till bussen nu, ska träna med Lindome idag! Så skulle åka hem till Moa först, men hon e hos Emma;) Så drar till Emma nu! Bloggar massa ikväll!   Gabriella Karlsson ...

Av Gabriella Karlsson - 28 augusti 2011 19:15

Ponnisarna i stallet! 2 av 3 ;)   Kastanj som jag red för några år sen :D   Benjamin som "Nora" red & Becca! :D Gabriella Karlsson   ...

Om mig & Amigo


Jag heter Gabriella och är en tjej på 13år som bor inom Göteborg. Jag har en egen ponny som bloggen handlar om "Mr Amigo"! Han är fyra år & korsning mellan Connemara/Arab.
Följ bloggen om min & hans vardag tillsammans.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Andra bloggar!

 

  

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards